miercuri, 29 iulie 2009

Gradinita


Gradinita
Am 33 de ani si sunt la gradinita...

Ce este viata... ne nastem... Dumnezeu ne sufla suflare in noi si avem viata... dupa aceea mergi la gradinita, dupa gradinita la scoala... dupa scoala la facultate ( daca mai este cazul)... te angajezi, te insori, faci un copil, il cresti, el pleaca, tu iesi la pensie si daca esti "norocos" mai traiesti inca 40 de ani... si dupa aceea mori... K?... este normal nu? ...

Cand te uiti la viata ta ce vezi? Ai alergat dupa bani , femei, excursii la mare, internet, distractie sau ai consumat 51.ooo de sticle de bere ? Ai acumulat ura, ranchiuna si razbunare? Ce va ramane in urma ta... case, masini sau bani?

Toate astea se duc... ceea ce conteaza cu adevarat sunt oamenii... oameni sunt cea mai buna investitie pe care o poti face in viata ta... iubeste-i, ajuta-i pe cei din jurul tau sa fie persoane mai bune, iarta-i, incurajeaza-i, imputerniceste-i, acorda-le increderea ta, petrece timp cu ei, ajuta-i cad ti-o cer, fi bun cu ei si viata ta va avea un sens real.

Daca esti la volan da prioritate chiar daca nu ai, ofera locul tau la cineva, cand te certi chiar daca nu esti vinovat cereti scuze si nu lasa ca situatia sa escaladeze... pe scurt... iubeste-i.

Nu este usor asta... dar este realizabil. Ne-am obisnuit sa ne gandim doar la noi : eu am nevoie, problema mea este cea mai importanta, mie imi trebuie, eu am prioritate. Eu, eu , eu ,eu sunt cel mai important.

Uita-te in istorie ce a ramas in urma oamenilor de-a lungul timpului si vei vedea pe cei care au iubit oamenii : Martin Luther King, Gandhi, Maica Teresa... si multi altii. Ei au lasat ceva in urma... un exemplu de urmat.

Au facut o diferenta... au influentat prin bunatatea lor... influenteaza si tu... lupta contra curentului... iubeste-i pe cei din jurul tau si viata ta va avea sens.

Viata este o gradinita... Dumnezeu ma invata sa iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu